Online doneren aan Mirbessa

Storm






Is het bij jullie ook zou Koud ? Waait het ook zo hard ? Gelukkig valt het hier nu wel weer mee, alleen af en toe hagelbuien en natte sneeuw, maar gelukkig waait het niet meer zo hard als gisteren. Vanochtend zijn we naar het meer geweest. Hebben we lekker flink kunnen rennen, want ik kreeg het na de laatste hagelbui toch echt wel koud. Ik heb nu eenmaal geen dikke vacht.
Toen we thuis kwamen ben ik lekker in mijn warme mandje gaan liggen. Eerst helemaal onder de deken, maar toen er een foto werd gemaakt heb ik toch maar even mijn gezicht laten zien

Gistermiddag heeft Diesel gevochten met ons beste vriendje Apie. Vrouwtje en Apies baasje hebben ze uit elkaar gehaald , maar toen beet Apie zijn baasje[ niet expres hoor] en nu heeft Apies baasje een hele zere duim. Moest naar de dokter ermee. Apie heeft een zeer pootje en Diesel had weer een hap in zijn oor. .

Over Apies gesproken. Wisten jullie dat er ook voor Apen een stichting is, die ze opvangt en probeert ze weg te halen als ze slechte baasjes hebben, of als ze in te kleine kooien hun hele leven moeten doorbrengen. Dat is Stichting Aap, Deze stichting is een opvang in Spanje aan het bouwen zodat de apen daar kunnen wonen. Kijk eens op http://www.aap.nl/.

Mijn vriendjes in Sesimbra hebben nog steeds tekort aan alles, vooral aan voer. Kijk ook weer eens op http://www.dierenhulpmirbessa.nl/ . Misschien kunnen jullie helpen. Want elke hond, kat of aap heeft een eigen thuis nodig.

Geen opmerkingen: