Online doneren aan Mirbessa

Kletspraatje

Wat een lekker weer is het geweest he ? Ook zo genoten ? Lekker in het gras en op het veld spelen en lekker zwemmen. Zo slecht is het leven van een allochtone hond in Nederland niet. :)

Diesel zag zwanen zwemmen en die wilde hij wel hebben en toen is hij in het water gevallen en toen moest hij ook zwemmen. En hij houdt helemaal niet van zwemmen, dat was ook lachen joh.

De 1e ruzie met een “mooiweer” jogger alweer gehad.  Vrouw had ons kort aangelijnd, dus die jogger kon er zo langs. Maar hij vond het nodig om naar mij te schoppen en begon te schelden en toen heeft vrouw ons los gelaten..….. Met de joggers die er altijd lopen hebben we nooit problemen. Vrouwtje houdt ons even aan de kant en dan zeggen ze “bedankt” en lopen gewoon door, maar deze sufkees……

We hebben nu ook een aquarium in huis. Ik heb even gekeken, maar eerlijk gezegd vind ik er niets aan. Zo saai……. Maar Beertje en Amaro blijven er de hele tijd naar kijken. En gisteren zwommen er opeens allemaal baby visjes in het aquarium. Dat vonden ze erg leuk….    Ik ben ondeugend geweest joh, ik heb stiekem een stuk pizza gepikt en helemaal opgegeten en daarna heb ik stiekem nog een kluifje kunnen pikken. Ja, ik kan tegenwoordig heel hoog springen als ik iets wil hebben. Dus nu leggen ze alles nog hoger weg en moet ik gaan oefenen om nog hoger te kunnen springen :) :)

Geen opmerkingen: