Online doneren aan Mirbessa

Alweer ff kletsen




Nou het was me weer wat de afgelopen dagen. Het begon al maandagavond met dat verschrikkelijke onweer. Ik heb me verstopt in de badkamer achter de wasmand. Als ik had gekund was ik in de wasmand gekropen . Gelukkig is het nu weer lekker mooi weer. Zijn eindelijk de glaszetters klaar en hoeven ze niet meer over de balkons, hebben we nu weer de schilders. Volgens het rooster zouden ze vorige week al klaar moeten zijn, maar ze lopen meer dan een week achter. Jammer, want de balkons zijn nog open en daarom kunnen we nog steeds niet het balkon op.
Sinds gisteren hebben we een loge in huis. Sammy van www.dierenhulp mirbessa.nl Bijna 5 maanden oud en al iets groter dan ik.
Is een lief puppy hoor, maar hij moet wel van mijn spulletjes afblijven. Vrouwtjes vinden hem ook zo lief. Dus ik hoop dat er snel een baasje voor hem komt :)
Vandaag kreeg Diesel last van de warmte. Vrouw had Diesel en Sammy eerst uitgelaten. En daarna Marly en ik. Waren we net lekker aan het spelen in het water toen vrouw gebeld werd dat Diesel niet lekker was. Dus zijn we snel weer naar huis gegaan.
Gelukkig is hij nu weer in orde. Gek eigenlijk he ? Een portugese teckel die last heeft van de hollandse warmte .
We gaan zo weer lekker naar buiten. Gaan we naar de vijver, zodat we lekker in het water kunnen spelen. We hebben echt wel "een hondenleven "

Geen opmerkingen: