Online doneren aan Mirbessa

gekke ikke



Nou, het is een druk weekje geweest. Vrouw moest heel veel wandelen met ons, want we kunnen nog niet met ons 4en tegelijk uit. Vindt vrouw niet erg hoor, wij wel een beetje, want we lopen wel iets korter dan anders.
Van de week heb ik stiekem een boterham van het aanrecht gepikt en snel opgegeten voordat ik gesnapt werd. Wilde ik net aan de 2e beginnen toen ik vrouw hoorde aankomen. Heb ik net gedaan of ik het niet gedaan had, maar dat Lea het had gedaan,
maar vrouw trapte er niet in.
Ik ben aan het bekvechten geweest met Lea, en niet verder vertellen hoor, maar ik heb verloren. Ze is gewoon veel te groot, 't is niet eerlijk.
Vrijdag is de gedragstherapeut voor Diesel geweest. En hij zei wat ik allang wist, Diesel is een hopeloos geval [ geintje]. Ik was blij dat die meneer weer ging want hij zei dat omdat Marly de baas was , Marly dus altijd als eerste de koekjes en eten etc etc moet krijgen. En eigenlijk komt Lea op plaats 2, maar ik hoop dat vrouw dat wel gaat vergeten. Moet niet gekker worden hoor.
Maar vrouw volgt de adviezen van die meneer allemaal op en eerlijk is eerlijk, het is een stuk rustiger in huis.
En vanochtend kwamen we [ marly en ik] toevallig allemaal honden tegen die we eigenlijk niet zo leuk vinden [ duitse herder, rottweiler en 2 staffordshires], maar we hebben nu allemaal gewoon aan elkaar gesnuffeld en zo, zelf nog een beetje gespeeld. Goed he van ons.
Vrouw heeft allemaal gekke foto's van mij bij elkaar gezet en nu kunnen jullie die ook zien. Vrouw had ook nog 2 leuke filmpjes, maar dat duurde uren voor het erop stond, dus daar hadden we geen zin in.
groetjes

Geen opmerkingen: