Online doneren aan Mirbessa

Hoi




Was het lekker weer he ? We zijn elke dag lekker gaan zwemmen, en dan lekker stoeien op het grasveld. Heerlijk hoor. Vrouw gaat eerst met Diesel en Lea wandelen en dan met ons. Diesel en Lea hebben geprobeerd om de sloot leeg te drinken en waren toen 2 dagen aan "de dunne" . Nou, ik kan je zeggen dat vrouw daar echt niet blij mee was. Maar nu is het gelukkig weer over. Met Lea gaat het goed hoor, het is een echte lieverd, alleen een beetje groot al. We hopen dat er snel lieve baasjes voor haar komen. Vandaag is het wel warm, maar het zonnetje is verdwenen. Ik denk dat er straks onweer komt, en dan ga ik straks wel in de badkamer zitten. Ik vind onweer nog steeds niet leuk. Ik heb me de hele week keurig gedragen. Ik heb ook geen tijd om ondeugend te zijn. Als we eindelijk uitgespeeld zijn, ben ik blij dat ik even kan gaan tukken. Misschien dat ik volgende week maar weer eens ondeugend moet zijn, anders wordt het allemaal zo saai :)

Geen opmerkingen: