Online doneren aan Mirbessa

Hoi dan

Daar was ik weer. Niet dat ik veel te vertellen heb, want het was maar een saaie week.
Dinsdag en woensdag was het heel lekker weer, en toen hebben we er ook van genoten, lekker buiten gespeeld.
Ik heb geen nieuwe foto's deze week, vrouw moet ze nog even voor me op de computer zetten, want dat kan ik nog niet zelf.
de verschrikkelijke 6

Het vrouwtje van Tiara gaat nu ook hondjes opvangen. Daar is iedereen blij mee, want opvangbaasjes hebben we nooit genoeg,  en zo maken meer hondjes kans op een fijn thuis.
En ik zal even een foto plaatsen van Bambi [ je weet wel, Bunny, die door buurvrouw Tineke is geadopteerd]. Kleine Bambi wordt alweer groot. Op de foto staat ze met haar "stiefzus" Nica, in de sneeuw.
Lief he ?
Vanochtend maakten we toch iets geks mee in het park. Kwam er opeens een auto aanrijden over het fietspad en toen sloeg hij af en wilde het voetpad, waar wij net liepen, oprijden.
En de chauffeur wilde dat wij opzij gingen voor hem. Is vrouw gaan vragen of hij wel goed wijs was.
En verder heeft ze hem heel beleefd, maar wel heel erg duidelijk verteld wat ze dacht van mensen zoals hij.
En natuurlijk zijn we niet opzij gegaan voor hem. Moet toch niet nog
gekker worden !
Wij zijn rustig verder gaan lopen en snuffelen over het voetpad en die akelige vent bleef achter ons rijden,
maar daar hebben wij ons niets van aangetrokken .
Hihihi, hij durfde toch niet zijn auto uit te komen, hij was veel te bang voor vrouw en voor ons.
Held op sokken, oh nee, held op wielen.

Geen opmerkingen: