Online doneren aan Mirbessa

Hoi weer

Weten jullie nog dat ik vorige week schreef over die man die met zijn auto door het park reed, ook over het voetpad ? Later die dag is hij lekker met zijn auto vast blijven zitten in de modder en toen hij probeerde weg te komen is hij met zijn auto achteruit de sloot ingegleden. Zielig he ?, Nou echt niet, eigen schuld, dikke bult.

foto's van sommige  vriendjes die voor Max kwamen

Vrijdag stond ik even in de vensterbank op de uitkijk [ ik stond alleen met mijn voorpootjes op de vensterbank , hoor en dat mag van vrouw] en toen zag ik een gek wit beestje door het park rennen en toen zei vrouw, wat zie je Max en kwam ze ook even kijken.  En toen zei vrouw dat het een tam fretje was. En toen heeft vrouw de dierenambulance gebeld, maar het duurde wel even voordat die er was. En ondertussen werd het fretje aangevallen door een stel eksters en toen is vrouw naar beneden gegaan met het kattenreismandje en een blikje kattenvoer. En het beestje kwam wel naar haar toe, maar toen kwamen er mensen met honden aan en toen verstopte hij zich weer heel snel. Eindelijk kwam de dierenambulance , maar de mensen konden het fretje niet vangen. 's-Middags zijn ze weer teruggeweest en toen is het gelukkig wel gelukt.
En lachen joh, de buren dachten dat er iets met ons was en die kwamen naar beneden om te helpen. Lief he ?
En toen kwamen er opeens Eva, en Apie, en Tobby en Nero ook nog aan en daar hebben we lekker mee gespeeld en gewandeld.
En gisteren kwam de buurvrouw met Joey en hebben we lekker met Joey gespeeld. Maar de vrouw kreeg het koud en toen zijn we  weer allemaal naar huis gegaan.

Geen opmerkingen: