Online doneren aan Mirbessa

Alweer zondag



Hoi Allemaal,
daar was ik weer. Eigenlijk hebben we het veel te druk om te schrijven, maar jullie willen toch op de hoogte blijven,  dus vooruit maar.
Het was eigenlijk een heel rustige week. We hebben gewandeld, we hebben gespeeld, we hebben gezwommen en we zijn niet achter de fazanten aan geweest.  Ik ook niet, goed he ?  Ik ben wel weer een prutsloot ingesprongen , dus ik moest weer onder de douche , want ik was helemaal zwart en ik stonk nogal.
Vrijdag zijn er mensen voor Jerry geweest, maar die gaan het niet worden.  Lag niet aan Jerry hoor !
Woensdag neemt vrouw Jerry naar iemand toe, en we hopen allemaal dat dat Jerry's nieuwe baasje gaat worden. Wij vinden namelijk dat zij en Jerry perfect voor elkaar zijn. En Zaterdag komen er nog andere mensen kijken voor Jerry.
Vandaag was het niet leuk in het park. De ronde van Schalkwijk werd gelopen en dan zijn er natuurlijk hele volkstammen die slim zijn en door het park afsteken. Valsspelers. En dan waren de kuddes wielrenners ook weer aanwezig en bij de manege was het ook druk vanwege het mooie weer. En die mensen kwamen dus ook op het paard door het park. Zijn jullie wel eens in de Kalverstraat geweest op een zaterdagmiddag ?
Nou, zo was het hier ook. Niet leuk dus.
Iedereen wou eindelijk achter die geraniums vandaan en naar buiten. En dan zie je al die volgevreten buiken die opeens allemaal sportief moeten zijn, zodat ze van de zomer weer in hun zwembroek of bikini passen.
Hahaha,  gaan de meesten niet meer redden, hadden ze het hele jaar door sportief moeten zijn.

[Nou moet ik natuurlijk niet te hard lachen om die mensen, want ik moet zelf ook wel een beetje op mijn lijn passen:} Maar als ik een beetje dikkig wordt, zet vrouw me op dieet en moet ik meer lopen, dus bij mij  is het ook zo weer er af]

Geen opmerkingen: