Online doneren aan Mirbessa

Moederdag

Zo, is er alweer een week om. Wat gaat dat snel zeg. En vandaag is het moederdag.  Wist ik eerst ook niet hoor, maar nu ik alweer een paar jaar hier woon, weet ik het wel.
Vandaag worden alle moeders in het zonnetje gezet.
Omdat mijn eigen moedertje nog in portugal aan het zwerven is, heb ik  vrouw maar een dikke lebber gegeven.
Vrouw is vandaag echt in de bloemetjes gezet door ons allemaal.
zakkie was al leeg hoor !

Gisteren hebben we weer met Apie en Nero gespeeld en met Tobby geknuffeld. Zij rijdt als een prinsesje in haar hondenbuggy, maar als ze vrouw ziet komt ze eruit voor een knuffeltje.
Het gaat gelukkig weer wat beter met haar.

Met Brittany gaat het ook goed, is ook lief hondje hoor. Maar ik kan er niet zo mee spelen als met Jerry.
Met dat mooie , warme weer gaan we niet zo ver lopen. Meestal gaan we naar het water, dan kunnen we lekker spelen in het gras en als te warm wordt , dan duiken we even het water in.


prinses beertje op haar "eigen"kleedje

Vrouw heeft ook niet zo veel foto's gemaakt, want dat ging een beetje moeilijk met 4 honden [waarvan 3 aan de lijn.
mislukte foto, wat lijkt Brittany eng zo, net een spook
En nu het weer jonge beestjes tijd is, een boodschap voor iedereen
Niet kopen of fokken, terwijl zwervertjes worden ingeslapen

Geen opmerkingen: