Online doneren aan Mirbessa

Daar was ik weer

Hebben jullie me een beetje gemist , vorige week ? Ik had het een beetje druk, en toen ik wilde gaan bloggen, deed de blog het niet. Later weer wel, maar toen was het al zo laat, toen ben ik lekker gaan slapen.
Wat een rot weer he, de hele week regen. Ben blij dat het eindelijk droog is.
eindelijk droog, maar wel heel veel wind

reiger in de regen

Voordeel van het slechte weer is dat het lekker rustig is als we gaan wandelen. We kwamen aldoor dezelfde mensen en honden tegen.  Ik vraag me nog steeds af waar de andere honden gaan wandelen als het zo slecht weer is. Zouden hun baasjes een overdekt park hebben gevonden om te wandelen ? Of zouden die hondjes het zo lang kunnen ophouden tot het droog is ?
Vandaag is het droog en een beetje zon en daar komen de andere hondjes weer, waar zijn ze de hele week geweest ?
Ik ben van de week 's-ochtends vroeg achter een haas aangegaan, maar ik kon hem niet te pakken krijgen.
Hij was veel te snel voor mij. Het gras was zo hoog, dat ik zelf als een haas of hert springend door het veld moest gaan. Vrouw vond het wel grappig geloof ik, want ik heb niet eens op mijn kop gehad.
Buurvrouw heeft de avond 4 daagse gelopen en haar hondje moest alleen thuis blijven. Ging wel redelijk goed, maar toen had ze een stuk uit de deur gesloopt en daarom is ze vrijdagavond maar bij ons gebleven.
Van 16,30 uur tot 21.45 uur is ook wel lang om alleen te zijn , ze is pas 1 jaar oud.
Was wel gezellig hoor, het is een lief hondje.
buurhondje Lotta

het blafkransje

Met het slechte weer weinig foto's buiten gemaakt [ en binnen ook trouwens]
Volgens Piet Paulusma [ die van de tv] wordt het morgen heel erg warm. Daar ben ik ook niet zo blij mee,
waarom kan het nou nooit eens zo'n graad of 24 blijven. Is veel lekkerder.
Maar dan gaan we morgen wel even zwemmen.... Jippie
Beertje had het goed bekeken met al die regen

Geen opmerkingen: