Online doneren aan Mirbessa

Bye Bye Britty

Hadden jullie me gemist vorige week ? We hadden het zo druk gehad, dat we geen tijd hadden voor de blog.
Maar hier ben ik weer, hoor !

Zoals jullie weten, kom ik uit Portugal, en ik zou nooit meer terug willen,  behalve in deze zomer. Wat een waardeloos weer is het weer. Vrouw is op Marktplaats al op zoek naar een roeiboot.  Als het zo door blijft regenen, kunnen we zo van het balkon af in de boot stappen.  Maar ja,  wie moet er dan gaan roeien ?

Ik ben er van de week even van tussen getrokken, onder het hek door het weiland op, achter een par fazanten aan, maar toen vrouw gewoon door bleef lopen en niet op mij bleef wachten, ben ik met een noodvaart maar weer achter haar aan gegaan.  En we hebben al een paar keer bramen geplukt. Vrouw vindt ze erg lekker, maar ik niet zo.


Vandaag is Britty met haar nieuwe vrouwtjes mee gegaan [ moeder en dochter]. Ze vonden elkaar erg aardig. Dus ik hoop dat alles goed gaat en Britty daar erg gelukkig wordt.
Lieve Britty, wij gaan je missen [ vooral Fadinha].

Geen opmerkingen: