Online doneren aan Mirbessa

Hallo Posh

Vrouw heeft wel vakantie, maar we hebben het zo druk, de dagen vliegen om.
Ondanks het weer hebben we het prima naar onze zin. We gaan lekker veel en lang weg en we maken weer van alles mee.
De beneden buurvrouw heeft een chihuahuapupje gekocht en daar hebben we natuurlijk even kennis mee gemaakt. Ik heb alleen maar even gesnuffeld en ben maar gauw uit de buurt gegaan. Hij is zo klein, straks gaat hij stuk en dan krijg ik de schuld. Marly vindt hem wel erg leuk.
hier zit in zijn konijnenren, anders gaat iedereen op hem staan

Met Britty gaat het erg goed bij haar nieuwe baasjes. Ze heeft het daar prima, ze krijgt alle aandacht en hoeft niets te delen. We zijn allemaal erg blij voor haar. Vrouw gaat vragen of ze even foto's willen sturen, kunnen we het ook zien dat ze blij is.
De hele week zijn er al van die heel vervelende snotneuzen op hun scooters door het park aan het scheuren. De grootste lol hebben ze als ze bijna een hond of een van die oudjes aanrijden, of als de paarden schrikken en gaan steigeren, of een jogger valt .Ze gaan zo hard ze kunnen over de voetpaden heen. En als iemand er wat van zegt, gaan ze nog lopen dreigen ook.
En toen was ik het zo zat, ik heb ze mooi weggejaagd. Eerst moesten ze wel lachen, maar toen werden ze toch echt wel bang van me en gingen ze harder rijden. Dus ik harder rennen en ik kon ze mooi bijhouden. Een van die knullen piste in zijn broek van angst. Dus ik even grommen en nog harder rennen en toen maakten ze dat ze het park uitkwamen. We hebben ze niet meer terug gezien.
Marly wil surfen

Nero, Toby, ik en Apie. 

Gisteren liepen we lekker langs de Ringvaart te wandelen en toen lag er een surfboard op de kant. Hoe die daar nou komt ? Want de Ringvaart heeft alleen maar golven als er een boot langs komt varen.
Even verderop had iemand een kampvuurtje gemaakt en lagen er stapels lege bierflessen en wodkaflessen en andere troep, ook heleboel kapot.
Dat mensen daar lekker gaan zitten drinken, moeten ze zelf weten, maar waarom ruimen ze hun rotzooi niet op.
 En wij liepen voorop en gingen er natuurlijk even kijken en toen had Toby een vishaak in haar pootje, een hele grote, dwars door haar voetje heen. Zij heeft toch ook altijd pech.
Toen heeft haar baasje haar gedragen en vrouw is bij een van de aangemeerde boten gaan vragen of ze een tang aan boord hadden. Na even zoeken hadden die mensen gelukkig zo'n kniptang gevonden en kon Toby's baasje de haak doorknippen en uit haar pootje halen. Nou , onze lol was er al weer af en toen zijn we weer langzaam lopend naar huis gegaan.
Zomer is leuk, maar wat mij betreft mag het wel weer herfst worden . Dan blijven al die aso's weer lekker thuis en hebben wij het park weer voor ons zelf.
Posh, een teckel kruising

Volgende week hebben we het weer druk, want vanmiddag komt Posh bij ons logeren, tot ze ook een baasje heeft gevonden. Ze is 5 of 6 maandjes oud en volgens Ana is ze heel erg leuk en lief. Gezellig weer.
Maar we hopen dat ze voor 18 augustus weer weg is, want dan komt buurhondje Lotta een paar daagjes bij ons. Dat had vrouw al beloofd. En ach, als Posh er dan nog is, dan wordt het nog even drukker. Hoe meer zielen................

Geen opmerkingen: