Online doneren aan Mirbessa

Happy Birthday Max en Fadinha

Hoi,
Ben ik weer. Wat een lekker weer he ? Wel een beetje koude wind, maar het zonnetje is wel lekker.
We hebben de afgelopen week veel gewandeld. Kwamen we de vorige week elke keer wel buurtjes tegen, deze week liepen we iedere keer iedereen mis. Zo gaat dat dan. Geeft niet hoor, zo was het ook wel leuk.
Vrijdag moest Marly naar de dierenarts. Met het bloedbad met Carma nog vers in het geheugen, is vrouw met Marly naar een andere dierenarts gegaan. |En volgens Marly was deze heel leuk en lief en aardig en geduldig, dus wij zullen voortaan wel allemaal naar deze dierenarts gaan.
Met Marly was alles goed [ gelukkig]. Dus die is er weer voor een jaar vanaf.
Fadinha, 1 jaar hier

Vrouw heeft gelijk weer een heleboel lekkere kauwdingen voor ons gekocht, maar dat is ook voor volgende week hoor. Want maandag ben ik precies 5 jaar bij mijn familie en dan vieren we mijn 6e verjaardag. Schiet al op, volgend jaar hoor ik al bij de senioren, hihi.
En dinsdag is Fadinha precies 1 jaar bij ons .
Gefeliciteerd wij alle 2.
Ikke, happy birthday
Dat kleine witte opvangertje gaat ook niet door, in plaats daarvan komt er zaterdag een groot wit hondje bij ons.
Omdat ze groot is hebben ze eerst getest of ze wel goed met andere teven en met kleine hondjes kan.  Voordat ze straks de chihuahua van de buurvrouw opeet. :} Doet ze anders nooit hoor !!!!!!!!!!!!!
 Leuk hoor. Lekker een hond waar ik mee kan stoeien en rennen en gek doen. Gaat gezellig worden.
Annelies, het vrouwtje van ons vriendje Nicky, gaat mee haar ophalen.
Louise, maar wij gaan haar Jessie noemen !

Vandaag kwamen we Apie en Toby en Nero weer eens tegen, en ook leuk, Lotta. Die was een dagje bij hun,
dus hebben we lekker samen verder gewandeld en gespeeld.
Verder is er niet veel nieuws deze week. Gisteren wel zo'n dronkelap op de fiets op het voetpad [ 11.00 's-ochtends !] die naar mij schopte en een blik bier naar me wilde gooien. Maar hij schrok toen vrouw op hem afkwam en zei dat hij dat blikje door zijn strot geduwd kreeg als hij dat zou doen en toen ging hij er snel vandoor. Deze kerel zat vroeger altijd bij de plas te zuipen, samen met zijn dronken vrienden. Waren blij dat we hem niet meer zagen en nu komt hij hier vervelend zijn.
Gelukkig was de rest van de week wel leuk.

Geen opmerkingen: