Online doneren aan Mirbessa

Hoi daar

Vorige week was ik er niet he ? We hadden het zo druk gehad in het weekend, dat ik geen tijd en zin meer had om te schrijven.
wij allemaal samen

Deze week is het eindelijk lekker weer weer :} , dus daar hebben we meteen van geprofiteerd. We konden weer lekker zwemmen. Het grote veld is gemaaid, dat is ook heel leuk om over te rennen. Maar toevallig waren wij de dag voor het maaien op het veld, en het gras en planten stonden heel hoog. Vooral de brandnetels en de distels, en daar zijn we lekker door heen gebanjerd.  Ik ben deze week alweer 5x achter een fazant aan gegaan, dus nu moet ik op sommige stukken weer even aan de lijn.
Vrijdag moesten de poezebeesten naar de dierenarts. Eerst Carma en Amaro. Volgende week gaat Beertje.
En Amaro heeft zich keurig gedragen en Carma heeft weer de dierenarts helemaal open gehaald. En toen vrouw Carma's klauwtjes uit de arm van de dierenarts haalde, heeft ze vrouw heel hard in twee vingers gebeten.
Kan Carma ook niets aan doen, ze vindt de dierenarts gewoon heel eng.
Maar vrouw heeft wel erg last van haar hand nu,  heel dikke en zere  vingers. Ze heeft dus ook geen foto's gemaakt. Andere keer maar weer .
Vrijdagmiddag zijn we met de buurvrouw en Lotta naar de Groene Weelde geweest. We vertrokken om
1 uur en waren tegen 6en weer thuis. Was leuk hoor en heel warm, dus dat was stukje lopen, tijdje in het water spelen, stuk lopen, weer in het water, lekker in het gras spelen met andere hondjes . Vrouwtjes kletsen met andere baasjes. Echt leuk.

En vanochtend rook ik al dat mijn vriendje Apie in de buurt moest zijn, dus toen mocht ik hem gaan zoeken van vrouw. Ik heb een heel goede speurneus hoor, dus ik had ze al snel gevonden. En toen zijn we gezellig met ons allen verder gaan lopen.
En nu zijn we even uitgeteld :}

Sabu
Oh ja, met Posh [ die nu Lotje heet] gaat het heel goed. Met Kamilo gaat het ook goed en waarschijnlijk komt 16 oktober ons nieuwe opvangertje Sabu [ een galgo mix]

Geen opmerkingen: