Online doneren aan Mirbessa

SEPTEMBER

Zo, afgelopen week is wel omgevlogen hoor, dit weekend ging trouwens nog sneller.
Met Roos in het huis krijgen we geen tijd om in te dutten. Spelen wil ze.
Me and my shadow

Ik moet dat balletje hebben 

En nu vindt Roos dat ik haar nieuwe beste vriend ben, dus waar ik ga, gaat Roos. Wat ik doe, wil Roos ook doen. Vind ik wel een beetje lastig maar stiekem toch ook wel weer leuk.
Het weer was redelijk, dus veel paarden, joggers en vervelende fietsers in het park. En dit weekend was er wandeling langs de Ringvaart uitgezet, dus daar was het vreselijk druk en er waren weer een paar blikken wielrenners opengetrokken. En die vind ik het aller vervelendst.
stoeien met Fadinha

Gisteren samen met de buurvrouw en Joey en Igor een flinke lange wandeling gemaakt, was erg gezellig. Marly liep lekker naast de scootmobiel van de buurvrouw. Kon ze lekker even rennen.
En toen zijn Joey en ik er even van tussen gegaan, We hadden bijna een fazant te pakken.  Toen vrouwtjes het zat waren heeft vrouw ons opgehaald en toen moesten we allebei aan de riem, voor straf.
Onze eigen schuld, want we waren allebei [ apart van elkaar] al een paar keer de hort op gegaan afgelopen week.
Vandaag mocht ik gewoon weer los hoor en ik heb heel goed geluisterd en ben lekker bij al mijn meiden gebleven. Je kunt tenslotte niet aan de gang blijven he ?
Marly moet persé weer in een veel te klein doosje gaan zitten

3 slaapkoppies: Carma, Amaro en Beertje

Geen opmerkingen: