Online doneren aan Mirbessa

Vrolijk Pasen

Hoi allemaal,

vrolijk pasen


Daar ben ik weer. Vrouw was lekker een weekje vrij, was alleen jammer dat het niet zo erg lekker weer was de afgelopen weken.  Maar van de week met het zonnetje erbij hebben we toch weer hele einden gelopen hoor.
Ik moest afvallen he ? En nou ben ik al 3 kilo kwijt. Goed van mij he ? Ik kan nu tenminste weer achter de fietsers en scooters aan, en dat heb ik dus al weer een paar keer gedaan. Stomme lui, hard rijden op het voetpad en dan nog schelden tegen ons ook. Ga lekker op het fietspad joh.
Ondanks de kou willen de eendjes toch wel broeden en van vrouw moet ik ze met rust laten en dat doe ik dus ook. Echt hoor. De konijntjes en paashaasjes en fazanten zijn ook al weer volop in de weer, en daar mag ik ook niet achteraan. Meestal doe ik dat dan maar niet, maar soms............ En dan moet ik aan de lijn.
Eigen schuld.
Vrijdag moesten Beertje en Dony naar de dierenarts voor hun tandjes.
Bij alletwee moesten er 3 uit. Bij Beertje komt het door het foutje in haar immuumsysteem, dat heeft dus blijkbaar ook effect op haar tandjes . En bij Dony komt het door dat kleine lieve bekkie van hem, de tanden en kiezen hebben eigenlijk te weinig ruimte.
Ze moesten er alom 8.45 uur zijn en om 15.00 uur kon vrouw ze weer ophalen. Met pijnstillers en antibiotica ;( Arme Beertje en Dony,  Dony voelde zich al snel weer beter maar Beertje was echt wel erg zielig hoor.
Gelukkig zijn de dierenarts en assistenten erg lief voor ze geweest.
We hebben van de week lekker gewandeld met een hoop vriendjes van ons, was weer heel erg leuk. Maar toen het echt koud was zijn we bijna niemand tegengekomen, op vriendinnetjes Eva en Kira na, maar toen was het ook meteen wel erg leuk. Vrouwtjes lekker kletsen en wij lekker ravotten bij de nieuwe "speeldernis" voor de kinderen. Met al die boomstammen en andere speeldingen is het voor ons ook erg leuk [als er geen kinderen zijn , natuurlijk].

Maar nu  is de "speeldernis" nog een beetje een kale boel. De nieuwe bomen moeten nog groeien en het groen moet weer terugkomen en dan is het pas echt heel leuk.

Dieseltje en Kaya
Vrouwtje had weer even tijd om met de foto's te spelen. Zijn wel leuk geworden he ?

[en jullie weten het he , even op de foto's klikken om ze groot te zien ]

Geen opmerkingen: