Online doneren aan Mirbessa

Eindelijk lente ?

Hoi daar,

op het veld- zoekplaatje- waar ben ik ?
 Het begint er eindelijk op te lijken met het weer, die koude wind is eindelijk aan het draaien, het zonnetje schijnt, zou het dan toch eindelijk lente worden ?
Denk het wel, want eindelijk komen er knoppen aan de struiken en bomen, de vogeltjes zijn druk in de weer met takjes en andere zooi, en ze fluiten er op los.
Heerlijk !
Op de bovenste foto lopen we met vrouw op het veld. Marly is al in het water geweest, maar dat is nog wel erg koud hoor . Ik wacht er nog even mee, Ik heb wel in de modder gespeeld. Was vrouw heel blij mee ;)


eindelijk lopen de wilgenkatjes uit. En kijk eens naar die mooie blauwe lucht

en aan deze kant van het pad was het nog een beetje mistig

't Nadeel is dat het gelijk heel druk is met mensen die ook van het lekkere weer willen genieten en gaan wandelen of fietsen. Die fietser zijn het ergste, maar dat heb ik al vaker verteld :)
En nu ga ik niet veel schrijven hoor, want we gaan zo weer naar buiten, grote wandeling doen.
Genieten van het zonnetje

dit is geen foto van vrouw hoor, maar hij is zo leuk 

Geen opmerkingen: