Online doneren aan Mirbessa

Lekker weer

Hoi daar,
gekke bekken trekken

Zei ik vorige keer dat we het niet druk meer hadden,  was een grapje zeker
We hebben het nog steeds druk, ook met dingen waar we heel lang geen tijd meer voor hadden, dat zijn we nu allemaal aan het inhalen.
Gisteren b.v., heeft vrouw het balkon opgeruimd, oude planten en potten weg, leuke dingetjes opgehangen, en na de ijsheiligen gaat vrouw nieuwe plantjes kopen.  En vandaag heeft ze de krabpaal van de poezen schoongemaakt en gerepareerd. Dus die kan ook weer een tijdje mee. En zo hebben we elke keer wel weer iets wat gedaan moet worden. En ik, ik help natuurlijk van harte mee.........;)
lui in de zon

Gelukkig is het nog steeds lekker weer, we gaan dan ook elke dag flink wandelen. Dan zijn we weer lekker rustig als we weer thuis komen. Op sommige stukken moeten we wel allemaal aan de lijn en dan nemen we het hele pad in beslag.  Voordeel daarvan is dat veel mensen en fietsers als ze ons zien, de andere kant op gaan.  Doen ze goed .


Met Dony is het nog steeds hetzelfde, maar we hebben nog niet alle hoop opgegeven hoor, we hopen nog steeds op een klein wondertje.
Dony & Fadinha

En nu liggen we allemaal lekker te luieren en straks gaan we weer een eind wandelen.  Als er veel fazanten rond scharrelen, dan moet ik weer aan de lijn.
Het is me trouwens opgevallen dat de braamstruiken en berenklauwen nu door het hele park heen groeien,
Het zou goed zijn als de mensen van het gemeentegroen  dat een beetje weg zouden halen. En dan bedoel ik niet snoeien , maar echt de wortels verwijderen. Straks kunnen we nergens meer door en van de berenklauwen kunnen mens en dier erg ziek worden.
Misschien gaan we straks lekker langs de dijk, maar ook daar moet ik aangelijnd als er veel eendjes en ganzen aan het broeden zijn.
Maar die kleine vogeltjes zijn zo leuk.........
boom in de tuin

Geen opmerkingen: