Online doneren aan Mirbessa

Miauw

Ondeugend Trio, carma, beertje, amaro
 Hallo allemaal,
Het is vandaag even kattentijd. Ik vind dat die gekke honden veel te veel aandacht krijgen in deze blog. Daarom heb ik er nu maar eens foto's van ons opgezet. Leuk he, de bovenste foto, staatn we alle 3 op,
v.l.n.r. Carma, ikke en Amaro. En ikke heet dus Beertje, of liever Prinses Beertje. De honden lagen eindelijk in hun eigen mand, dus konden wij de bank in beslag nemen. We hebben nog wel een plekje in de hoek overgelaten voor vrouwtje, hoor.
Blue Eyes, Amaro
 Dit is Amaro, heel ondeugend, maar ook een ontzettende vrijdoos.  Af en toe een pestkop. Liggen Carma en ikke lekker in het zonnetje, komt hij ons weer storen, maar vaak komt hij gewoon gezellig bij ons liggen.
Hij kan alle kasten en laden open maken en gaat dan in de kast liggen, of hij trekt gewoon alles van de planken af. En dan wordt vrouwtje wel een beetje boos op hem. En vrouwje kan ook nooit gewoon het bed verschonen, want dan springt hij er dwars bovenop. En als hij in zijn mandje in de krabpaal ligt moet je ook oppassen want dan heb je zo een tikkie te pakken.

Prinses Beertje
 En dit ben ik dus,Prinses Beertje. Mijn mandje, mijn speeltje . En niet om te kletsen hoor, maar van alle 4voeters in dit huis heb ik toch wel de meeste klasse.  Je weet niet wat ik allemaal te stellen heb met al die zwervers hier in huis.  Vrouwtje kan trouwens niet zonder mij want ik vertel haar elke ochtend om 5.30 uur dat het zonnetje al op is en dat het tijd is voor ontbijt, maar volgens mij wordt vrouwtje een beetje doof, want ze komt dan echt niet haar bed uit. Ik denk dat ze me echt niet hoort. Maar ik vergeef het haar, want ze haalt wel altijd wat lekkers voor ons en leuke speeltjes  en zo.

Carma
 En dit is Carma,  zij moest het meeste wennen aan het leven in een huis, maar ze is heel erg lief. Zou je niet zeggen als je deze foto ziet, maar ze moest net even gapen. Ze ligt graag onder de sprei op vrouwtjes bed, en dan kruipt ze er heel stiekem onder en dan zie je niet eens dat ze daar ligt.  Ze heeft alleen een ontzettende hekel aan dierenartsen, dan wordt ze van klein engeltje opeens een zwart duiveltje. Gelukkig zijn we allemaal gezond en hoeven we niet zo vaak naar een dierenarts.

Samen kunnen we prima met elkaar overweg en zijn we het ondeugende trio en vrouwtje wil ons niet meer missen hoor.
Even een foto van de fuchsia erbij. Kijk eens hoeveel bloemen erin zitten. Vrouwtje is er ook erg trots op, en dat betekent dat alle 4 voeters ervan af moeten blijven . Zo niet, dan komt vrouwtje met de plantenspuit

Zo, en nu ga ik vrouwtje even roepen, want ik vind het tijd worden voor een kleine snack

groetjes van Prinses Beertje, Carma & Amaro

Geen opmerkingen: