Online doneren aan Mirbessa

Cats&Dogs

Dit ben ik met Banjer. Ik woonde toen net 2 dagen bij de baasjes.


Op de foto links staat Bo. Er waren leuke foto's van ons samen, maar die zijn we kwijt geraakt toen de harde schijf kapot ging.










Ik ben Max. Ik ben in 2005 in Portugal [Sesimbra]geboren en na een heel slechte start, ik ben de eerste maanden heel veel geslagen en geschopt, ben ik bij de Ver.Bianca van Ana Duarte en haar vrijwilligers terechtgekomen.
Omdat er toen geen plaats was ben ik naar een hondenhotel gegaan. Stel je daar maar niet te veel van voor, want daar was het maar net iets beter dan op straat.
Gelukkig werkt de ver.Bianca samen met een nederlandse stichting en zodoende werd ik in oktober 2006 geadopteerd door Nederlandse mensen en kon ik alle narigheid achter mij laten en naar Nederland vertrekken. Daar woonden al 2 katten in huis, Banjer van 19 , die woonde al sinds hij nog een klein kitten was bij de baasjes en Bo, Bo is bij onze baasjes komen wonen toen zijn vorige baasjes overleden.
Ik had het prima naar mijn zin, maar ik miste een speelkameraadje en zodoende hebben mijn baasjes een vriendinnetje voor me geadopteerd. Zij heette toen Maria, nu heet ze Marly.
Zij is ook ergens in 2005 geboren en zij is samen met haar nestje puppies langs de kant van de weg gevonden. Op 1 na waren alle puppies al overleden. Marly is gelukkig ook bij Ver.Bianca terechtgekomen en ook naar het hondenhotel gegaan, tot zij ook bij ons kon komen wonen in april 2007.
In oktober 2007 kwam Flausina [nu Beertje] bij ons wonen. Zij was ziek en zwervend op een camping in Portugal gevonden. En door de vrijwilligers van ver.Bianca verzorgt.Erg lief
kattebeest.
In januari 2008 zagen de baasjes een teckel kruising op de site van Dierenhulp zonder grenzen en waren op slag verliefd, dus die teckel kwam ook bij ons En ja hoor, ook uit Portugal. Hij was aangereden door een auto, Men dacht dat hij nooit meer zou kunnen lopen, maar hij loopt weer als een treintje. Hij heet Diesel en is van 2001.
En als laatste hebben we er nog een kattenkind bij gekregen, 2 weekjes geleden. Hij heette Amarelinho en nu heet hij Amaro, Hij is 4 maandjes oud en hij is ook zo'n lief kattenkind.

Hier zullen wij onze avonturen vertellen en hopen dat we andere mensen zullen inspireren zich in te zetten voor alle dieren in binnen en buitenland. Met woord en daad , door het verzamelen van spullen, geld, als opvanggezin of als adoptant.

Geen opmerkingen: