Online doneren aan Mirbessa




Jammer he ? Alle sneeuw en ijs is weer weg en nu hebben we de hele dag regen. Die kou vonden we wel leuk, maar die regen vinden we 3x niets.
We waren op muizenjacht, maar omdat alles bevroren was konden we niet graven en toen hadden we per ongeluk bijna een fazant gevangen. We schrokken er zelf ook van...
Diesel en ik zijn naar de dierenarts geweest voor de "APK" en inenting. Met onze vorige dierenarts konden we niet goed overweg. Daar was ik altijd aan het grommen en volgens haar was ik erg agressief. Maar dat kwam omdat zij erg bang was van mij. Bij mijn nieuwe dierenarts heb ik niet eens gegromd, terwijl hij me toch helemaal heeft onderzocht. Vrouwtje was dan ook erg trots op me. Alles was helemaal goed met ons. Ik moet alleen een beetje afvallen. Maar dat gaat wel lukken hoor !

Geen opmerkingen: