Online doneren aan Mirbessa



Zo, eindelijk is het vuurwerk afgelopen. Ik schaam me een beetje om het te zeggen, maar ik heb oudejaarsavond in de badkamer doorgebracht. Ondanks de pilletjes was ik heel erg bang voor al die knallen. Het leek wel oorlog. Vrouwtje moest even naar de dierenwinkel om eten voor ons te kopen en het leek daar wel een rampgebied. Overal glas en puin. Een paar hele stoere kerels hadden de dierenwinkel, het bushokje en andere winkels met vuurwerkbommen bestookt. Gelukkig zijn ze allemaal door de ME opgepakt en meegenomen.
Wat mij betreft mag dat vuurwerk zo wel helemaal afgeschaft worden. Dit is niet normaal meer. Het is lekker koud buiten en het is heerlijk spelen en gek doen in het park en in het bos enzo. Het water van de vaart is bevroren en dus zouden we heel makkelijk bij de eendjes en ganzen en zwanen kunnen komen, maar we mogen van het baasje niet op het ijs............flauw he ?
Willen jullie ook eens op de banner van Mirbessa klikken ? Het is eindelijk gelukt om die erop te krijgen. Baasje keek op de portugese site van Ver Bianca en daar staan zoveel mooie honden en katten op die nodig een nieuw thuis moeten hebben. Heeft U misschien een plaatsje over ?

Geen opmerkingen: