Online doneren aan Mirbessa

kletspraatje


Zijn jullie ook zo blij dat het eindelijk weer droog is ? Elke keer als wij naar buiten gingen kwamen we als verzopen katten weer terug. Brrrr.
Van de week kwamen we 2 griekse hondjes tegen. Dat was heel leuk, vooral toen er daarna nog een spaanse galgo bijkwam. Internationaal is het wel bij ons in het wandelgebied. Wel heel erg gezellig. Het vrouwtje van "de grieken" zit in het bestuur van een nieuwe stichting, die honden helpt in Roemenie. Dierenhulp Orfa heet dat. op wwww.dierenhulporfa.nl kun je alles zien en lezen.
Gisteren kwam een van de vrouwen die mij en Marly en Diesel uit Portugal hebben meegenomen langs. Zij kwam spullen ophalen die vrouwtje voor Dierenhulp Mirbessa had ingezameld. Marly was heel blij haar weer te zien en was niet bij haar weg te slaan. Maar ik ben een beetje uit haar buurt gebleven, dat vond ze niet zo leuk. Maar stel je voor dat ze me weer mee terug neemt ? Dat risico neem ik niet hoor. Nou was ik de hele dag al een beetje chagrijnig - ben ik anders bijna nooit hoor - ik weet zelf niet waarom. Vanochtend hebben we lekker lang en ver gelopen. Lekker gerend en gestoeid met elkaar en nu ga ik een lekker tukkie doen.

1 opmerking:

Jacqueline zei

Hee hallo, ik heb je blog gevonden hoor! Leuk! Groeten van Jacqueline en de twee Grieken Nikos en Xena.