Online doneren aan Mirbessa

Vriendjes



Zo, wat is het nog lekker weer he ? Vrouw heeft weer mooie foto's bij elkaar gezet. Leuk he, kunnen jullie zien hoe wij onze dagen doorbrengen. Met spelen, luieren, wandelen, muizen jagen en lekker in het zonnetje zitten.
Diesel is ziek geweest en toen moest hij naar de dierenarts. Hij heeft bronchitis, dus met medicijnen knapt hij gelukkig alweer lekker op.
Vrijdag zijn we lekker met Annelies en Nicky gaan wandelen. Was gezellig hoor, en dat gaan we vaker doen hebben de vrouwtjes afgesproken. Ik was samen met Nicky lekker onder het hek doorgegaan en toen waren we samen op het weiland aan het rennen en Marly dook weer eens het water in en was lekker aan het zwemmen in de ringvaart. Zelfs vrouw staat op de foto [maar je herkent haar niet hoor, hahaha].
Vrouw en ik hebben Cynthia wel gemist hoor, de eerste dagen. Maar Thea van Dierenhulp Mirbessa heeft alweer gebeld of we misschien weer een puppy willen opvangen. Ik hoop wel dat de volgende pup wel kleiner is dan ik, want Cynthia was met haar 3 maanden al groter dan ik.
Wisten jullie trouwens dat je ook een berichtje achter kan laten ? Onder elk verhaaltje van ons , staat een "dingetje" waarmee je kunt reageren. Gaan jullie dat ook eens doen? Vinden wij heel leuk hoor. Echt wel.

Geen opmerkingen: