Online doneren aan Mirbessa

Ivana



Dit is ook al een lieverdje. Morgen komt ze bij ons in de opvang. Ze schijnt heel klein te zijn. Vind ik wel heel leuk. Dat wilde ik ook, maar als ze nog heel klein is moet ik zo voorzichtig zijn als ik met haar wil spelen. Geeft niet hoor. Gaat heel leuk worden.
Het is weer heel druk met alle schilders en andere werklui die druk bezig zijn overal. Het balkon is helemaal leeg, de schermen zijn weggehaald en nu moeten we dus binnen blijven. Diesel was al 2x ontsnapt en ging met een noodvaart helemaal naar de andere kant en zat daar bij de buren binnen. Gelukkig konden deze buren er wel om lachen.
Als mijn nieuwe vriendinnetje er is, zal vrouw foto's maken en zal ik vertellen of ze echt wel leuk en lief is .

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi... leuke blog! Ik kom later terug om uitgebreider te lezen.


Groeten van Cindy