Online doneren aan Mirbessa

Meer sneeuwpret





Zo, de kerstdagen hebben we ook weer overleefd. Als ik nog 1 keer Jingle Bells of Flappie had gehoord , dan was ik gaan muiten hoor ! De kerstboom staat er nog, al is hij nu wel minder mooi, nadat Amaro erin was geklommen. Vrouw is een kwartier bezig geweest om alle ballen weer terug te vinden. Maar ik heb wel geholpen hoor , want als ze het alleen had moeten doen was ze al in 5 minuten klaar geweest.
Wij hebben een mooi ingepakte, lekkere kluif gekregen en daar waren we de 1e kerstdag wel even zoet mee. Jammer was wel dat het 's-middags begon te regenen , want nu was het 2e Kerstdag ontzettend glad geworden en dan durft vrouw niet zo goed met 3 honden tegelijk te lopen. Ze is bang dat ze valt. Hebben wij geen last van hoor. Snap ook niet waarom mensen maar 2 pootjes hebben ipv 4. Sta je veel steviger.
Mag ook niet meer op het ijs lopen, want dat is aan het smelten. Maar ik mag nog wel achter de fazanten aan. Ik vang er nooit eentje hoor. Vrouw zegt dat ik daarvoor veel te veel herrie maak. Geeft niet hoor, ik wil ze toch geen kwaad doen, de jacht is leuker dan de vangst :)
En Bo en de vogeltjes zijn ook weer terug naar hun eigen baasje. Jammer hoor, ik vond het wel gezellig dat ze er waren.
Het is al bijna weer oudjaar. En er wordt al weer veel vuurwerk afgestoken. Daar ben ik helemaal niet blij mee. Ik vind dat gewoon eng. Maar nu krijg ik elke dag een lekker snoepje van vrouw, dan vind ik het vuurwerk minder eng, zegt ze. Nou, eerst maar zien en dan geloven.
We hebben ook eindelijk 2 foto's van ons met vrouw, eentje in de sneeuw en de andere ook, maar dan zijn we bijna thuis.

Wij willen iedereen een heel fijne jaarwisseling wensen en we hopen dat 2010 een geweldig jaar wordt voor iedereen en dat alle dromen mogen uitkomen.

Geen opmerkingen: