Online doneren aan Mirbessa

Gelukkig Nieuw Jaar allemaal



O wat ben ik blij dat oudjaar weer voor 365 dagen achter ons ligt. Wat vond ik het vreselijk. Ik heb bijna de hele avond in de badkamer gezeten. Lekker in mijn mandje met een lekkere kluif en gezellige muziek aan. Maar wat gingen ze tekeer met het vuurwerk hier, het leek wel oorlog. Maar gelukkig geen nare dingen, het bleef allemaal leuk. Maar ik hou er niet van. De pilletjes hebben gelukkig wel geholpen, ik was niet in paniek of zo. Zelfs Marly werd op het laatst bang van het vuurwerk en die is lekker op de bank tegen vrouw aan gaan liggen en toen ging het wel. Vooral die duizendklappers met die donderslagen aan het eind, die vinden wij vreselijk. Komt natuurlijk ook omdat ons gehoor veel beter en gevoeliger is dan dat van mensen.
Vanochtend zijn we lekker vroeg een heel eind gaan lopen. Bijna iedereen lag nog te slapen, dus het was lekker rustig. Het was wel weer erg glad buiten en vrouw is dan ook onderuit gegaan, precies op haar hand en knie, maar gelukkig nog wel in een hoop sneeuw, dus ze heeft niets gebroken, maar wel haar pols zeer gedaan. We zijn gauw bij haar gaan kijken en hebben haar allemaal kusjes gegeven en toen moest ze gelukkig wel lachen.

Oh ja, kijken jullie ook eens op de fotoblog van vrouw, daar staan ook allemaal leuke foto's op. http://scorpio-fotoblog.blogspot.com/
En zet eens in berichtje in het gastenboek. Vinden wij erg leuk hoor!

PS. , Nicky wij vinden het heel leuk dat je elke keer een email stuurt met jouw belevenissen. Zet eens een foto van jezelf in het gastenboek :)

Geen opmerkingen: