Online doneren aan Mirbessa

Hallo dan


Wat was het afgelopen week toch een lekker weer he ? Helaas waren de schilders net bij ons op het balkon bezig, dus we konden helemaal niet in het zonnetje zitten.
Gelukkg was vrouw de hele week vrij, dus zijn we flink aan het wandelen geweest.
Vorige zondag ben ik lekker alleen met vrouw helemaal naar de Molenplas gelopen, was leuk, we kwamen nog een oud vriendje en diens baasje tegen, Dus dat was erg leuk.
Maar we waren wel erg moe toen we weer thuiskwamen.
Op maandag ben ik erg stout geweest, Ik mocht wel loslopen van vrouw en net toen we weer bijna richting huis gingen liepen er een paar fazanten rond te wandelen, vlak voor mijn neus. Jaaaaaaaaaa, toen moest ik er toch echt wel achteraan en net toen ik over een paar omgehakte boomstammen sprong schoot er opeens een haas voor mijn pootjes. En vrouw heeft geroepen en gefloten, maar ik heb het niet gehoord, echt niet hoor. En toen zei vrouw, Dag Max, ik ga naar huis. En ik maar denken, dat doet ze toch niet. Maar vrouw deed het wel en toen was ik alleen en ik maar zoeken maar ik kon ze niet meer vinden. En toen kwam het vrouwtje van Bo eraan en die heeft me heel snel aan de riem gedaan en met mij naar mijn huis gelopen en daar kwam vrouw al aan. Ze had alleen Marly en Diesel naar huis gebracht en was onderweg al het vrouwtje van Bo tegengekomen en had haar al gezegd dat ik nog in het park rondliep. Vrouw heeft bijna ¾ uur op mij gewacht.
Dus jullie begrijpen wel dat ik de rest van de week niet meer heb losgelopen. Stom he van domme ikke. Pas gisteren mocht ik weer loslopen bij de meerwijkplas en ik heb heel goed geluisterd naar vrouw. Gekke Marly heeft alweer een paar keer gezwommen, maar voor mij is het water nog te koud. Ik wacht nog wel even tot het echt warm weer is.
Oh ja, de schilders zijn klaar op het balkon, maar ze hebben de hekjes nog niet terug gezet en nu kunnen we dus nog niet naar buiten. Lekker vlot weer :{

Geen opmerkingen: