Online doneren aan Mirbessa

Pasen


mooie collage heeft vrouw van ons gemaakt he ?

De rattenkooi moest verschoond worden en toen ging Diesel er snel in zitten, ik, ik deed niets hoor, ik keek alleen maar

Schilders weg en Marly meteen op de stoel in het zonnetje
Zo het is gisteren en vandaag Pasen. Ik weet niet wat het is hoor, wel weet ik dat vrouw lekker een dagje extra vrij is en dat we dus lekker een heel eind gaan lopen.
Af en toe mag ik los, maar meestal moet ik aan de lijn, vanwege die stomme fazanten die hier allemaal op het veld aan het paraderen zijn. Die hebben ook door dat ik niet bij ze kan komen en dan staan ze allemaal te roepen naar me..... Als ik even los kan komen dan eten we fazant, echt hoor. 'k zal ze leren mij uit te dagen.
Pasen, dan is het voorjaar, nou mooi dat het gisteren hartstikke koud was. Dikke trui had vrouw aan en de winterjas en sjaal. Het was echt koude handen weer.
En van de choco paaseitjes heb ik er geen eentje gekregen, flauw hoor.
Dus heb ik de vuilnisbak maar weer eens omgegooid. Even kijken of daar nog iets lekkers in lag. En ja hoor, genoeg lekkers, maar toen kwam vrouw en die zei Bah Max, viespeuk. Niks bah, ik snap die mensen niet hoor.
Als er buiten zo'n lekkere verse paardenhoop ligt, mag ik er ook al niet van eten, dan zegt vrouw ook: Bah Max. Niks bah, ik vind het gewoon lekker :)
Oh ja, we hebben laatst een email met foto's gekregen van Cynthia. Dat was leuk zeg, wat is ze gegroeid en nog mooier geworden. Blij dat alles goed met haar is, want ik heb haar wel gemist hoor.
En de schilders hebben eindelijk het balkonhek weer teruggezet [ donderdagmiddag pas hoor] dus nu kunnen we eindelijk weer lekker buiten in het zonnetje zitten.

Geen opmerkingen: