Online doneren aan Mirbessa

Heet !!


Tiara nu
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBJpVmN1Oj9PDdRHVruT4pIbUJtWqXpijpQ58d5G0q-Y6KzJPFeYsPkFaqW4UuPBUaQmujzhj2olGUXa2mHqUmCJNz-TjmSo2m6ZJ_6OwmiMOf2h353A_63JEQ2ripRfrLAxEwNBMxy6Y/s1600/DSCN0382.JPG">
gezellig samen op de bank


Deze foto is van vorige zondag. Toen was ze er net

Hebben jullie het ook zo warm ? Nou, ik wel hoor. Veel te warm om te wandelen en veel te warm om te spelen en de sloten zijn erg vies, dus we kunnen ook niet zo veel in het water spelen. Dus liggen we allemaal maar zoveel mogelijk te luieren.
Met Tiara gaat het goed. Ze is al niet meer zo bang, zoekt elke keer mijn vrouwtje op. Maar dat vind ik niet zo erg hoor, zolang ik ook maar mijn knuffels enzo krijg.
Hebben jullie het onweer gezien en gehoord ? Het bleef maar flitsen, en toen ben ik lekker in de badkamer gaan zitten en ik wilde ook niet meer uit. Ik ben niet gek hoor. Ik ga niet tussen de bliksemschichten en donderslagen en hoosbuien buiten lopen. Echt niet.
Vanochtend zijn Tiara en ik samen uit geweest en ik heb goed op haar gepast hoor. Toen een andere hond een beetje vervelend tegen Tiara deed, ben ik er tussen gaan staan. Maar tegen mij durfde hij niet.
Zaterdag gaan we naar Amersfoort, naar de Mirbessa reunie. Dan komen ook de mensen uit Portugal. Even zien of ik ze nog herken. Er komen dan nog veel meer honden, lijkt me heel leuk. Misschien zien we Cynthia en Ivana en Lea en misschien Sammy ook nog.
Leuk hoor, kunnen we lekker keten met elkaar.
Ik hoop alleen dat het dan niet zo warm is.

Geen opmerkingen: