Online doneren aan Mirbessa

tiara




Wat is warm he, de hele week. Ik was blij dat het vrijdag lekker ging regenen.
Alleen het onweer 's-nachts vond ik wat minder.
We zijn niet ver gaan lopen hoor met die warmte. En zwemmen hebben we ook niet veel gedaan, want al die slootjes beginnen te stinken. En dan mogen we er niet in gaan zwemmen.
Ik heb nog wel bijna een fazant gevangen, maar helaas dat stomme beest kon nog net ontsnappen. En toen ik er een kwartier achter aan had gerend, toen moest ik aan de lijn. Nu mag ik alleen los lopen als vrouw zeker weet dat er geen fazant in de buurt is.
Van de week liepen er opeens allemaal spitsmuisjes over het pad. Dat was feest natuurlijk, wij allemaal geprobeerd om ze te pakken.
En vandaag heeft Thea van Dierenhulp Mirbessa ons nieuwe opvangertje Tiara gebracht.
Veel kleiner dan vrouw dacht. Ze is bijna net zo groot als Diesel.
Maar wat een lieffie. Heel rustig [nog wel ] en wel bang nog. Maar dat komt helemaal wel goed hoor. We laten haar rustig wennen.
Vrouw gaat hele leuke foto's maken en dan hier neer zetten, maar nu moeten jullie het even doen met de foto's uit Portugal.

Geen opmerkingen: