Online doneren aan Mirbessa

Hallo

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties nadat Dieseltje is overleden. Bedankt ook voor de lieve mails.
Wij missen hem heel erg. Het is heel stil in huis. Gek he ? Dat zo'n klein hondje zo'n leegte kan achterlaten.

Maar sinds vorige week hebben wij Balu in de opvang. Eigenlijk was ze bij een buurvrouw van ons, maar die moest naar het ziekenhuis met de ambulance en toen kwam ze bij ons. Buurvrouw is wel weer thuis, maar ze kan nog niet Balu uitlaten, dus Balu blijft maar hier.  De timing was eigenlijk heel slecht, maar het is niet anders.
Ze vult wel weer een beetje de leegte op.  Het is wel een schatje hoor, echt wel. En mooi ook.
Mooi Balu
En gisteren zijn we lekker op het veld gegaan, het leek wel een moeras, maar vrouw had haar regenlaarzen aangedaan En toen kon Balu even lekker uitrennen. En wat ging ze hard. Ik kan haar niet bijhouden hoor, dus ik heb het maar opgegeven en ben lekker een muizennest gaan uitgraven en Marly is maar gaan zwemmen.
En Balu wist niet wat ze moest doen, dus die rende tussen Marly, vrouw en mij op en neer en die had een plezier.  En later, thuis, zijn we lekker gaan slapen.

van dichtbij zijn ze nog veel groter
Vanochtend kwamen we die 2 hele grote paarden tegen, die altijd in de wei staan. Vandaag waren er 2 vrouwen bij. En Balu was eerst heel bang van ze, maar daarna ging ze toch dichterbij om te snuffelen. En ik was helemaal niet bang, Marly ook niet trouwens.
Ik hoop dat we straks weer naar het veld gaan, want ik heb gisteren een konijnenhol ontdekt, wat nog uitgegraven moet worden. Als het tenminste  mag van vrouw. Zal wel niet, want dat is zielig, zegt ze.
muizen jagen
ik moet altijd wachten op die meiden :}

Geen opmerkingen: