Online doneren aan Mirbessa

even kletsen

Hoi allemaal,
Wat een gek weer is het deze week, dan het zonnetje en dan weer een regenbui op ons hoofd en toen was er een hele mooie regenboog. Volgens vrouw staat er aan het eind van de regenboog een pot met goud, dus wij zijn gaan zoeken. Maar aan welk eind staat die pot dan ? En wij lopen en zoeken , maar we konden niets eens het eind van de regenboog vinden, laat staan die pot met goud.
Deze week heb ik bijna een haas, en bijna een konijn en bijna een paar fazanten gevangen. Ha, nu denken jullie vast dat ik een jager van niks ben, maar dan moet ik jullie toch even iets vertellen.......... ik doe dat expres. Ik vind het namelijk veel leuker om er achteraan te rennen, dan er echt een te vangen. Want wat moet ik er mee als ik wel een vang ? Doodmaken ? Echt niet, mij niet gezien.
Met Balu gaat het erg goed. We gaan allemaal tegelijk uit en dan gaan we rennen en stoeien en natuurlijk muizen vangen en konijnenholen uitgraven.
Laatst waren wij alle 3 aan het graven en toen kwam er aan de andere kant een konijntje uit het hol gelopen. Vrouw zag het wel, maar wij waren zo druk bezig dat we het niet eens gezien hebben.  Dom he ?


Balu had bijna een pad gevangen [ je weet wel, lijkt op een kikker, maar dan anders]. Dat was ook erg grappig, elke keer deed Balu haar neus tegen die pad en die sprong weg en daar schrok Balu weer van en zo is ze wel 5 minuten bezig geweest.

Geen opmerkingen: