Online doneren aan Mirbessa

Bijna Kerst

Gelukkig is eindelijk de sneeuw en het ijs weg. Vrouw is bijna onderuit gegaan, Fadinha is ook uitgegleden en Marly  kwam hard aanrennen en gleed uit, en kwam hard op haar zij terecht. Ze had zich toch wel pijn gedaan.
Gelukkig is het nu weer over hoor.
hier ben ik echt niet blij mee

moet dit nu ?

Was een beetje flauw van vrouw, want we mochten van haar niet op het ijs spelen. Dat vindt vrouw veel te gevaarlijk.  Want als het ijs niet meer zo dik is, dan kunnen wij er ook doorheen zakken en verdrinken.
En wij weten natuurlijk niet wanneer het dooit, wij zijn maar hondjes.......
Want er zijn verschillende honden door het ijs gezakt, sommigen zijn door hun baasjes of de brandweer gered, eentje door een schipper en de anderen zijn allemaal verdronken.
Dus eigenlijk heeft vrouw wel gelijk.
De kerstboom staat er al weer een week en vrouw kan elke ochtend weer de slingers en de ballen opzoeken en terughangen. Dat heb je met die rare katten in huis...
En weet je wat ik heel naar vind ? Die stomme lui die nu al vuurwerk afsteken. Dan durf ik niet meer zo goed naar buiten.
En gisteren waren er een stel dombo's brood naar de meeuwen aan het gooien en toen die kwamen om te eten
gooiden ze vuurwerk naar de meeuwen, zo van het balkon af. Dat doen ze ook 's-avonds en dan schrikt iedereen. Maar gisteren hebben ze gelukkig van heel veel mensen op hun kop gehad, dus ik hoop dat ze er nu even mee ophouden.
staat wel erg mutsig die muts [ kijk fadinha lachen]

zo zie ik natuurlijk helemaal niets
Vrouw had ons een kerstmuts opgezet, Fadinha zagen we niet meer [ muts was veel te groot], Marly vond het echt niet leuk en mij maakt het niet uit hoor. Als die muts gaat vervelen , dan sloop ik hem wel.
zolang ze me niet in de boom gaan hangen, vind ik alles goed

zo hou ik wel lekkere warme oren 

Geen opmerkingen: