Online doneren aan Mirbessa

Vrolijk kerstfeest

Zo, de kerst is al bijna weer over. De sneeuw ligt er nog, al is het nu weer een beetje aan het dooien.
Donderdag heeft vrouw, met buurvrouw 2 puppies opgehaald. Ze gingen 1.15 uur 's-nachts weg en weet je hoe laat ze weer thuis waren ? Pas om 7.15 's-ochtends. Vliegtuig was wel geland, maar mocht niet naar de gate, duurde meer dan een uur en toen waren er  problemen met de bagage -afhandeling. Dus Thea,
die was op het vliegveld bij Brussel, had al een paar keer gevraagd of ze dan met spoed de hondjes wilden uitladen, maar dat deden ze niet. En toen eindelijk waren de hondjes uit het vliegtuig en kon Thea gaan rijden, maar er was in Belgie en Brabant heel veel sneeuw gevallen, dus het duurde nog wel even, eer Thea er was.
 Dus vrouw en buurvrouw hebben de hele nacht gewacht in de auto.
Maar ze hadden lekker een thermosfles met koffie en broodjes en lekkere fruitrepen mee, zijn tussendoor nog naar een benzinestation geweest, voor een sanitaire stop, lekkere warme koffie, en de krant. Af en toe een stukje gaan rijden om de auto weer warm te krijgen. Een picknick kleed over de benen tijdens het wachten en lekker en veel kletsen natuurlijk.
Ik geloof dat ze het best gezellig hebben gehad.

Toen ze er eindelijk waren stonken de pups een uur in de wind, en moesten bij thuiskomst meteen in bad.

En dit is onze opvangpup, voor een week of zo. Mascarpone, Lief he. Hij is echt lief, en zo mooi.
Hij heeft hele aparte mooie ogen. en aan zijn achterpootjes een teentje teveel. Echt een schatje.
De buurvrouw heeft de ienieminie Funny Bunny, die is ook heel leuk hoor, maar een heel stuk kleiner.
En de buurvrouw is al helemaal verliefd op die kleine............

Ik zelf ben een beetje stout geweest. Gisteren ben ik er vandoor gegaan achter een fazant aan, en toen liep ik helemaal bij de Ringvaart. En vrouw was erg boos op mij, omdat ik over de sloten was gegaan, want ik had ook door het ijs kunnen zakken en dan was vrouw nooit op tijd bij mij geweest. En toen moest ik de rest van de wandeling aan de lijn blijven.  En gisteravond heb ik de prullenbak omgegooid  en een bende gemaakt in de keuken. En vandaag hebben we een leuk klein kindje op visite en die gaf me haar krentenbol. En die heb ik opgegeten en ze liet haar crackertjes vallen en die heb ik ook opgegeten.
Maar bij het wandelen ben ik vandaag netjes bij vrouw in de buurt gebleven, je kunt toch niet aan de gang blijven, toch ?

Geen opmerkingen: