Online doneren aan Mirbessa

Hallo weer

Max en Marly, even luieren
Zo, alweer een week om. En het was zo'n saaie week, met al dat grijze weer en die regen. Het leek wel of er geen eind aan kwam. Nog steeds hoor ik hier vuurwerk. En zo langzamerhand begin ik te willen dat die kinderen
naar de maan vlogen en nooit meer terug kwamen.

Vrijdag ben ik naar de dierenarts geweest. Hij was een beetje bang voor me , dus heb ik maar even naar hem gegromd en nu is hij een beetje nog  banger voor me  :}
Ik vond het zelf wel grappig, maar nu moet ik daar voortaan een snoetje om. Daar baal ik nu wel van, maar ik kan dat ding wel zelf losmaken.  [ dat weet de dierenarts nog niet, maar daar komt hij de volgende keer dan wel achter :} ]
Maar alles was goed met mij , dat wist ik zelf ook al. En toen kreeg ik die prik en toen heb ik nog maar eens naar hem gegromd en daar schrok hij van. Snap er niets van, vorige keer was hij helemaal niet zo bang.
Gelukkig ben ik er weer voor een jaar vanaf.

Vandaag is het heel lekker weer en we zijn vanochtend net zo veel mensen tegenkomen als in de afgelopen 2 maanden bij elkaar.  Alsof die andere honden alleen maar met mooi weer hoeven te wandelen.

even de troep van al die mensen opruimen
fadinha en marly,


Geen opmerkingen: