Online doneren aan Mirbessa

Hoi

Het nieuwe jaar is alweer 9 dagen oud en nog steeds zijn er van die vervelende lui met vuurwerk aan het gooien.
Ik heb er nu echt wel genoeg van hoor !
Mascarpone is naar zijn nieuwe thuis. Fadinha heeft hem wel gemist, want ze waren atijd aan het spelen samen.
Mascarpone heet nu Sam en moet nog even wennen in zijn nieuwe thuis.
De kerstspullen zijn weer opgeruimd, dus alles is weer gewoon.
Volgende vrijdag moet ik naar de dierenarts voor mijn APK. Stelt niks voor hoor. Ik vind die man wel aardig.
En de vrijdag daarop gaat vrouw een weekend weg.
Ik weet niet of ik dat wel leuk vind.
Gisteren was er iemand van 11 uur tot 15 uur aan een stuk aan het boren. We werden er allemaal een beetje gestoord van.
wij allemaal samen
En 's-middags was de nieuwsjaarsborrel voor alle buren. Denk dat het erg gezellig was, want het duurde even voor vrouw weer thuis was. En weet je wat ik niet eerlijk vind ? Dat een hoop buren hun hond[en] hadden gehaald of meegenomen en wij thuis moesten blijven.

Geen opmerkingen: