Online doneren aan Mirbessa

De weerman zei........

dat het mooi weer zou worden dit weekend. Ouwewijvenzomer noemde hij het. Nou hij kletste uit zijn nek.....want het is echt geen mooi weer ;(
hele club samen
 Maar even goed heb ik me best geamuseerd hoor, deze week. Ik heb een kat de boom ingejaagd [moet hij maar niet in  het park gaan lopen met een air van "wie doet me wat"  Nou weet hij wie hem wat doet :)
Ik heb op fazanten gejaagd, niet 1x maar een paar keer. Was vrouw niet blij mee. Echt niet. En gisteren ben ik lekker door de bagger gerend , door de verse bagger, dus ik had hele vieze stinkende zwarte voeten.
En toen zaten er nog een heleboel eenden op het grasveld, en net toen ik daar achteraan wilde gaan, greep vrouw me in mijn nekvel, en moest ik aan de lijn. Flauw hoor !!
alle 4voeters


Vrijdag moest Dony even naar de dierenarts, voor zijn apk en prik. En ook Dony is weer helemaal goedgekeurd. Volgens vrouw heeft hij zich heel netjes gedragen. Niet geblafd, niet gepiept, niet gebromd. Helemaal lief.
dony

We hebben geen nieuwe foto's gemaakt. Was een beetje druk, met fietsers en joggers en de mensen die de sloten uitbaggeren, en natuurlijk de paarden. Iedereen wilde nog even van het redelijke weer genieten. Dus dan moeten wij even aan de lijn. En vrouw is best slim en handig, maar foto's maken terwijl ze 4 honden aan de lijn heeft, dat gaat nog niet echt lukken.
Dus nu heeft ze een paar oudere foto's in een nieuw jasje gestoken.
fadinha

marly en ikke

En nu ga ik weer even luieren, want straks moeten we weer gaan wandelen en wie weet wat ik dan weer zie om achteraan te gaan ;)

Geen opmerkingen: