Online doneren aan Mirbessa

herfst ?

regen, regen en nog meer regen

En zo was het opeens weer afgelopen met het mooie weer en regende het bijna de hele week. We zijn behoorlijk nat geregend . Vrouw ook hoor. We waren klets kleddernat.
Ik ben ook nog in de sloot gesprongen om achter een fazant  aan te gaan en toen was ik helemaal zwart van de modder, groen van het kroos en ik stonk een uur in de wind. Dus thuis mocht ik gelijk weer onder de douche .
En nu is het eindelijk weer redelijk weer en gelijk weer ontzettend druk met die stomme wielrenners.
Marly

Fadinha

Vanochtend ook weer. We liepen lekker langs de dijk toen we eerst een groepje joggers tegenkwamen. Die zijn niet erg, die komen we elke zondag tegen. Dan moeten we even bij vrouw blijven tot ze voorbij zijn en dan zeggen we allemaal gedag en zo. Dus wij stonden vanochtend aan de kant, de joggers liepen voorbij en opeens zo'n club wielrenners dwars tussen alles en iedereen  doorracen. Marly en ik blaffen, wielrenners schelden over kl... honden etc. En vrouw zegt dat ze daar helemaal niet mogen fietsen, en toen gingen de joggers zich er ook mee bemoeien .En die gingen tekeer tegen de wielrenners en die gingen er maar wijselijk weer snel vandoor.  Echt domme lui zijn dat hoor.
De hele week weinig andere honden tegengekomen. Ik denk dat die alleen maar wandelen als het droog is.

Carma & Amaro

Beertje [net wakker]

Marly en ik nog even genieten van de laatste zonnestralen
en op de foto's kun je zien wat wij doen als het zo slecht weer is.  Juist, lekker luieren.

Geen opmerkingen: