Online doneren aan Mirbessa

Hoi weer


Weten jullie nog wie ik ben, of moet ik me weer even voorstellen ?   Ah, gelukkig jullie weten het nog, want het is wel een hele tijd geleden he ?.


 We hebben het ook zo ontzettend druk gehad, met van alles en nog wat. Vrouw heeft vakantie gehad en het was heerlijk weer, dus zijn we veel weg geweest. Alleen toen het heel erg warm was hebben we maar kleine stukjes gelopen overdag en 's-avonds een grote, lange wandeling.
Het was in de vakantie heerlijk rustig hier. Iedereen was ook op vakantie. Wel veel oude vriendjes gezien en mee gespeeld en ook weer nieuwe vriendjes gemaakt.


 Ik ben bijna elke dag wel achter de fazantjes aan geweest en ook achter de hazen aan. Maar die zijn zo snel, die pak ik nooit. En maar goed ook, die beesten zijn bijna net zo groot als ik [ ongeveer dan , ]. Verder zijn we nog op muizenjacht geweest. Vrouw is dus echt blij dat wij geen tuin met mooi gazon hebben ;) En we hebben slootje gesprongen. Ging meestal wel goed en af en toe dus niet. Dan stonk ik een uur in de wind zei vrouw. En dan moest ik thuis weer onder de douche. Vond ik niet erg hoor toen het zo warm was ;)


 Nu is alle drukte en gedoe weer lekker achter de rug en gaan jullie weer vaker van me horen en zien. Op de fotoblog staan ook nieuwe foto's . Ook even naar kijken hoor !!  http://scorpio-fotoblog.blogspot.nl/

Geen opmerkingen: