Online doneren aan Mirbessa

Happy Birthday to Me



 Ja, jullie zien het goed. Ik was 25 oktober jarig. Ik ben 8 geworden. Volgens de dierenarts ben ik nu ook een senior. Weet dat mens veel........................ Ik ben nog lang geen senior.
En op 25 oktober woonde ik precies 7 jaar in Nederland bij mijn vrouwtjes.


Gelukkig zijn we de afgelopen week alleen maar leuke mensen tegengekomen in het park. Die akelige vent hebben we niet meer gezien [ die durft niet meer hihihi].
Woensdag kreeg vrouw een verzoekje of we een Roemeens hondje wilden opvangen. Ze hadden een plaatsje over in het vliegtuig maar geen opvang.
Eerst zou er een bichon frise X poedel reutje van 3 jaar komen. Die was in Roemenië achter een auto meegesleept. Had ook een hele grote brede wond op zijn rug  (van de kop tot aan de staart) en een gebroken  pootje.  Dus na heel lang nadenken zei vrouw dat het goed was , op voorwaarde dat Dony en ik met hem overweg zouden kunnen.  Dus nu hebben we sinds gisteravond een puppy van 4 maanden in de opvang.

Puppy ?  Ze is groter dan ik en weegt 13,5 kg . Maar ze is ontzettend mooi en lief. Ze heet Foxy en is net voor de hondenvangers kwamen van straat gered. Het is een soort herdertje. Ze is nog erg moe van de reis en ze was ook niet erg lekker. Ze had een paar keer overgegeven in de auto . En ze was niet zo lekker van de laatste enting, dus we laten haar maar even met rust.


Wat een storm he ?  En morgen wordt het nog erger. We waaiden nu al bijna van de weg weg. Hele takken waaien van de bomen.  Dus straks maar goed oppassen als we weer naar buiten gaan

Zijn jullie vannacht niet vergeten de klokken terug te zetten ?  Raar hoor, dat jullie dat moeten doen. Wij hebben een ingebouwde wekker. Veel makkelijker !!

Als je niet naar buiten hoeft..........lekker binnen blijven vandaag en morgen ook.
Wij moeten wel naar buiten, maar we passen wel goed op waar we gaan lopen.

Geen opmerkingen: