Online doneren aan Mirbessa

Regen, regen en nog meer regen

Ik wil het zonnetje terug. Al die regen, ik vind er niets meer aan, ik ben per slot een gewone hond en geen zeehond.

gekke ikke
lekker tukkie doen

ook lekker tukkie doen
 Wat een putjesweer zeg.
Het is wel erg rustig buiten, dat is wel fijn. Niet zo veel joggers en fietsers en zo.  Alleen de honden[baasjes] die altijd lopen, mooi of slechtweer, zijn we tegengekomen. De andere honden zien we amper.
En vanochtend hadden we geluk, het motregende alleen maar. En net toen we de voordeur inliepen begon het toch te hozen , niet normaal meer. En nu regent het nog steeds zo hard en het waait ook erg hard.
Maar gelukkig is het hier nog niet zo erg als in het zuiden en midden van het land.  Daar valt nog meer water, tussen de 50 en 80 mm. Volgens de  buienradar staat dat gelijk aan 50-80 emmers per vierkante meter. Dat is echt wel veel water.
beertje


Wat wordt het trouwens al weer vroeg donker he ?
Vrouw vindt de herfst wel leuk, maar van mij mag het morgen alweer voorjaar zijn.
En nu kruip ik weer lekker in mijn mandje, trek mijn dekentje over mijn kop en ga nog even een tukkie doen.

Geen opmerkingen: