Online doneren aan Mirbessa

Hoi weer


fadinha

Omdat het vorige week niet zo heel mooi weer was, was het rustig in het park. We hebben dus heerlijk kunnen wandelen, snuffelen en spelen.

Vrijdagmorgen liepen we los, en toen zag vrouw een fietser over het voetpad aankomen. Hij fietste heel hard, dus deed ze ons snel aan de riem en gingen we aan de kant staan. Maar die vent bleef midden op het pad fietsen, dus vroeg vrouw of hij even wat rustiger kon doen en aan de kant wilde gaan omdat het geen fietspad maar een voetpad is.  En toen reed die aso expres tegen Dientje op, die viel jankend op de grond en toen gaf hij heel snel mij een heel harde schop. Vrouw gaf hem een zet, maar gelukkig voor hem viel hij net niet om.  Toen fietste hij weer snel door. Vrouw ging bij Dientje kijken en liet mij per ongeluk los en ik ben achter die fietser aangegaan.  En toen wilde hij me weer schoppen en toen heb ik hem in dat schopbeen gebeten. En hard ook !
Toen floot vrouw en ben ik snel teruggegaan naar haar en die vent schreeuwen dat hij de politie ging bellen want zijn broek was stuk.  Zegt vrouw, hoeft niet hoor, ik bel zelf wel, Kan ik meteen zeggen dat je op het voetpad fietst, dat je expres mijn hondje aanrijdt en de andere hebt geschopt, terwijl ze aangelijnd waren. Kun je gelijk je adres doorgeven, want jij krijgt de rekening van de dierenarts.   En toen................... ging de lafbek er snel vandoor.
Gelukkig gaat het wel met Dientje en mij, beetje gekneusd en blauwe plekken onder onze vacht.
Marly & dony

's-Middags lopen we in het park komt er een vrouw op de fiets aan. Midden op het voetpad. Vraagt vrouw of ze af wil stappen omdat het een voetpad is, zegt dat mens Maak ik zelf wel uit. Oke, zegt vrouw, maar als je een van mijn honden raakt , sla ik je van je fiets af [ vrouw was nog boos vanwege die asovent], en toen stapte dat mens toch maar af. Domme lui.

Gisteren hebben we wel weer lekker gewandeld, we kwamen veel van onze vriendjes tegen. Was heel gezellig en vanochtend was het erg druk met fietsers, sjokkers en paarden. Maar nu is het zonnetje weer weg en het is gelijk een stuk minder druk.  Mensen zijn raar ;)
Rio, blue en Ollie B

Oh ja, vrouw heeft vrijdag meteen bij de dierenarts en soort pilletjes gehaald voor mij, dat moet door mijn eten, zodat ik niet zo heel erg meer ga stressen als het onweert of straks met het vuurwerk. Smaakt best wel lekker hoor. Het duurt even voor het gaat werken, daarom beginnen we er nu al mee. Ik hoop dat het werkt, zou wel fijn zijn.
En nu ga ik weer even een tukkie doen.

Geen opmerkingen: