Online doneren aan Mirbessa

Al weer december

gekke foto van gekke ikke

Nou, daar ben ik weer eens. Lang geleden alweer hé ? Dat kwam omdat we het heel erg druk hebben gehad, en toen kreeg vrouw griep , en vorige week deed de printer het opeens niet meer en was vrouw de hele middag bezig om hem weer aan de praat te krijgen, maar dat ging niet lukken.   Gisteren heeft ze het weer geprobeerd, maar helaas hij doet het niet. En aangezien laten repareren bijna net zo duur is als een nieuwe printer,  heeft vrouw een nieuwe gekocht, eentje met wifi, dan kan ze ook met een andere pc of tablet of zelfs met de telefoon iets uit laten printen [draadloos dus].
Jacque van RSDP

Foxy is op woensdag naar haar nieuwe baasjes gegaan, en we hebben al bericht gehad dat het heel goed gaat daar. Ze zijn echt gek op haar.
En op zaterdag kwam Jacque, zij komt ook uit Roemenië. Ze is op dezelfde dag als Foxy aangekomen maar zat bij onze bovenbuurvrouw in de opvang, samen met haar broertje Nico. Maar dat ging niet goed, ze zijn alle2 bang en maken elkaar alleen maar banger.
Sinds de "scheiding" gaan ze alle2 goed vooruit. Ze is nu alweer 2 weekjes bij ons en ze is een leuk, speels en lief hondje en ze is helemaal gek op vrouw en op Dientje.
En nu hopen dat er snel een baasje voor haar komt.
samen spelen en samen luieren

Ik denk dat vrouw volgende week weer de kerstboom gaat zetten. Leuk joh, al die dozen met spulletjes waar ik niet aan mag komen. Doe ik lekker toch, hoor ! En dan pik ik een slinger of zo en ren er mee rond en dan krijg ik meestal een lekker koekje of zo.
beetje ondeugend

En op 14 december is er een kerstmarkt bij ons in de wijk. En de stg. waar Jacque vandaan komt gaat er ook staan met een kraampje. Vrouw heeft al een paar leuke kerstspulletjes gekregen om daar te verkopen en zelf heeft ze ook nog een paar dingen die ze kwijt wil, dat wordt dus opruimen en centjes verdienen voor de zielige hondjes in Roemenië .
En vrouw heeft beloofd om kersthondenkoekjes te bakken om op de kerstmarkt te verkopen.  Ik zorg dat ik dan bij haar in de keuken ben, je weet maar nooit wat ik nog te pakken kan krijgen :).
alle 3 lui

Je kan wel merken dat het kouder wordt en vroeg donker. Het is erg rustig in het park. Wat ik wel heel vervelend vindt zijn die rotjongens die nu al om de haverklap vuurwerk afsteken en dan vooral die heel harde knallen. Ik heb wel die pilletjes van de dierenarts en die helpen wel, maar als het knallen heel erg wordt, vind ik het nog steeds eng hoor.
Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte, dus kan ik weer even een tukkie doen . Straks gaan we weer naar buiten.

Geen opmerkingen: