Online doneren aan Mirbessa

Ivana





Nou ze is er hoor. Wat een onderdeurtje. Kleiner dan onze Boedha Beer, maar praatjes........en brutaal, maar zo leuk en zo lief. Ze speelt al met Marly en een heel klein beetje met Diesel en mij loopt ze de hele dag achter mijn bips aan. Maar ik moet er niets van hebben. Veel te klein. Als ik daar mee ga spelen gaat iedereen roepen van: voorzichtig Max, pas op, ze is nog maar klein en nog meer van die onzin.
Vrouw heeft een foto gemaakt van Ivana met hetzelfde speeltje als Cynthia. Moet je eens kijken wat een verschil. Afgelopen nacht had vrouw Ivana's mandje naast haar bed gezet, maar vannacht was die kleine mooi bij vrouw op bed gekropen en daar verder gaan slapen. Kleine ding miste haar broertjes en zusjes en had het koud.
Ik hoop dat zij ook snel een eigen baasje krijgt ..........

Geen opmerkingen: