Online doneren aan Mirbessa

Ben ik weer




Ivana is er nog steeds, haar broertje Ivan is gereserveerd en nu deze Kruimel nog.
Ze kan wel tegen een stootje, dus nu speel ik ook wel met haar. Ze is wel brutaal hoor, maar ook heel erg lief.
In Sesimbra [ waar wij dus allemaal vandaan komen] zijn 3 deense dierenartsen en assistente druk bezig geweest. Ze hebben 149 dieren gecastreerd/gesteriliseerd. Dat is geweldig nieuws.
In huis zijn de werkmensen eindelijk klaar, ze hebben het wel mooi gemaakt hoor, maar ik ben blij dat ze niet meer over de vloer komen.
Waar wij altijd gaan wandelen hebben ze de slootkanten gemaaid en nu zijn ze bezig met het snoeien en uitdunnen van de bomen en struiken. Dat is leuk hoor, want nu kunnen wij daar ook eindelijk eens door lopen. En dat doen we dan ook geregeld. Allemaal leuke beestjes zijn daar en natuurlijk een hele boel fazanten. We kunnen daar rustig uren doorbrengen.
Vandaag was helemaal leuk, want we kwamen onze "oude" vriendjes Apie en Toby met hun baasje tegen en dus zijn we gezellig met ons allen gaan lopen en spelen. En Apie dook onder het hek door, zo het weiland met de paarden op. En toen wilde ik dat ook doen, maar dat mocht niet vrouw, en toen deed ze me heel snel aan de riem. Flauw hoor ! Maar van dichtbij waren die paarden toch wel heel erg groot.......

Geen opmerkingen: