Online doneren aan Mirbessa

ff beppen




Zo, Max heeft geen zin vandaag, dus nu mag ik ook eens het woord doen. Max heeft al verteld over die kleine die nu weer in ons huis woont en nu heeft vrouwtje weer nieuwe foto's gemaakt van haar en die gaat vrouwtje er zo opzetten. Ik zelf heb geen verstand van computers anders deed ik het zelf wel even. Ivana is maar een klein hoopje hond, maar ze is wel duidelijk aanwezig, als ze wakker is dan. Loopt nog steeds Max achterna, speelt heel leuk met Diesel, en met de vrouw, maar ik ben duidelijk haar favoriet. Het is een pittig, maar lief ding. Zo lief, dat ze niet eens achter de katten aangaat. En dat snap ik nou echt niet hoor... katten zijn er om te pesten.
Moest het hele balkon leeg afgelopen maandag, hebben ze de schermen weggehaald, zodat we niet naar buiten kunnen en is er verder helemaal niemand geweest, geen schilder of zo gezien. Donderdag is eindelijk het glas in de gangdeur gemaakt en hebben ze de nieuwe keukendeur er in gezet, Werd wel tijd hoor, na 3 maanden. Vrijdag kwamen er allemaal mannen voor het nieuwe ventilatiesysteem. Moesten we allemaal in de kamer blijven, vond ik niet erg voor 1 keertje. Alleen is het nog lang niet af en duurt het tot en met donderdag voor alles klaar is. Want er moet overal een ander mens voor komen om iets te doen, 1 meneer kwam de vloer afplakken, een andere meneer kwam het muurtje slopen, volgende week komt er weer een andere meneer de buizen plaatsen, dag daarna komt er weer een andere meneer het electrische systeem plaatsen, dag daarna weer iemand anders om het te testen, dan komt er weer iemand om de gaten weer dicht te maken en een koof te maken in de keuken. Zo blijf je wel lekker bezig, ja. Als ze maar niet denken dat ik al die tijd in de kamer blijf zitten,
Wat waaide het trouwens lekker he, gisteren . We zijn lekker gaan uitwaaien langs de ringvaart. Het waaide zo hard, dat ik bijna uit mijn oren waaide, maar het was wel heel erg leuk, zo lekker tegen de wind in.
Heb je trouwens die ene heel leuke foto van Ivana met mij op de bank gezien ? Ik ben zelf ook een droppie, zegt vrouw.
groetjes en tot de volgende keer

Geen opmerkingen: