Online doneren aan Mirbessa

Wind in de kop ....




Wat een gek weer is het geweest he, deze week. Regen, zonnetje en wind, heel veel wind. En van de week was alles wit en heel koud 's-ochtends. Maar wel heel mooi hoor.
En volgens vrouw hadden wij allemaal, de katten ook, de wind in de kop. Weet niet wat het betekent, weet wel dat vrouw een beetje gek van ons werd.
Kleine Iva had een stukje van het behang losgepeuterd en bleef er aan trekken, tot er een groot stukje behang loszat. Vond vrouw niet leuk, echt niet. Ging vrouw Diesel en Ivana samen uitlaten en daarna Marly en mij. Lekker even uitwaaien langs de Ringvaart. Ik mocht lekker los en toen ben ik zo onder het hek het weiland ingerend en heb alle ganzen even laten vliegen. Zei vrouw : Foei Max, maar ik zag heus wel dat ze er toch om moest lachen. Toen heb ik nog een mevrouw heel boos gemaakt, gewoon door lekker los te lopen rennen. IK was niet eens bij dat vrouwmens in e buurt. En vrouw wilde me al terugroepen , maar die mevrouw begon meteen te schelden en toen heeft vrouw me lekker laten gaan. Het is tenslotte een losloopplaats. En toen was ik lekker weg, zomaar de bosjes in achter een fazant aan. En vrouw roepen, maar ik wilde helemaal nog niet terug. En toen zei vrouw: Dag Max, ik ga naar huis. Ben ik toch maar heel snel achter haar aan gerend. Stel je voor dat ze me alleen achter laat, dat kunnen we niet hebben hoor.
Marly heeft met haar snufferd in een giftige plant gestaan en toen kon vrouw met haar naar de dierenarts. Vond Marly niet erg hoor, het is een lieve dierenarts. We hebben vrouw ook nog gepest toen ze de vaatwasser aan het inruimen was en toen ze de was ging ophangen. Knijpers pikken enzo. Lekker met ons vieren aan het stoeien en blaffen. Mocht ook al niet....
En vandaag was Amaro vrouw aan het pesten toen ze het bed op moest maken. Onder het dek kruipen, in het overtrek kruipen en rondprutsen, gekke kat. En toen we gingen wandelen gingen we allemaal een andere kant op, of voor haar voeten blijven staan en natuurlijk weer achter de fazanten aan. En toen was ze het zat, alles aan de lijn en meelopen. Oh oh, ik geloof dat ze echt een beetje boos was.

Geen opmerkingen: