Online doneren aan Mirbessa

ben ik weer





Bedankt voor de felicitaties en ik heb een heel leuke verjaardag gehad.
Het begint nu toch echt wel herfst te worden. We hebben de hele week nog droog kunnen wandelen, maar ik denk dat het zo wel gaat regenen. Het is al kouder geworden en het begint flink te waaien. De straten liggen vol afgewaaide bladeren. Kan je zo lekker doorheen rennen. Hoort bij de herfst, zegt vrouw. Het is wel leuk buiten nu, de bomen en struiken krijgen een andere kleur, en nu ben ik in schutkleuren , zegt vrouw. Ik val niet meer op als ik tussen de struiken loop. En dat is maar goed ook, want ik ben nu fanatiek aan het jagen op de fazanten. Ik heb zelfs het hondje van de buurvrouw op het slechte pad gebracht, want die doet dat nu ook, hihihi.
Ivana is er nog steeds. Het wordt nu toch wel tijd dat ze een eigen baasje krijgt, want ze wordt steeds brutaler en ondeugender. En vrouw noemt ons al Mini en Maxi, kijk maar naar de foto waarom.
Gisteren waren we lekker aan het wandelen bij de Ringvaart. De buurvrouw en hond waren er ook, dus mochten we lekker los rennen en spelen. En toen ging Diesel er vandoor. Zo onder het hek bij het weiland door, dwars over het weiland, weer onder een hek en alweer op het volgende weiland. Ik er natuurlijk achteraan. En wat denk je, blijft vrouw gewoon staan. Ze floot alleen maar even. Was veel leuker geweest als ze achter ons aan was gekomen, dan hadden we een wedstrijdje kunnen doen. Zien wie het hardste en het verste had kunnen rennen, maar nee hoor, ze bleef gewoon staan. En toen keek ik even om en ik zag wel mensen staan, maar mijn vrouw was niet meer te zien. Schrok ik toch wel van, dus toen zijn Diesel en ik als een speer weer de weilanden over gerend naar het hek terug. Nog geen vrouw, ohoh......... Maar gelukkig, ze was gewoon op een bankje gaan zitten wachten op ons. Mag ze niet meer doen hoor, ons zo laten schrikken. En toen moesten we natuurlijk weer aan de riem, maar dat vonden we niet erg hoor. We waren veel te blij dat vrouw er nog was.

Geen opmerkingen: