Online doneren aan Mirbessa

Wat een rot weer .............

was het afgelopen week. Donderdag en vrijdag zijn we zo erg nat geregend dat we uitgewrongen moesten worden [ grapje natuurlijk]. We leken wel zeehondjes, vrouw was ook klets kleddernat en die is nu snipverkouden. Maar we gaan evengoed naar buiten hoor. Alleen vanochtend hebben we maar even gewacht tot het niet meer zo erg hard regende en hebben we eindelijk weer lekker droog kunnen wandelen. Zijn we meteen lekker lang weggeweest, want straks kan het wel weer plensen.




Gekke mensen wonen in deze flat hoor. Donderdag stonden er opeens allemaal van die heel kleine mensjes voor de deur te zingen. Iets van Sint Maarten, sint Maarten de koeien hebben staarten enzovoort enzoverder. Krijgen die kleine mensjes allemaal lekker snoep van vrouw. Nou dat wilde ik ook wel, dus ik ben maar mee gaan zingen. En toen moest iedereen hard lachen en kreeg ik een koekje. Vond ik wel leuk hoor, al die kleine mensjes, Kinderen heet dat geloof ik. Maar sommige zijn een beetje bang van me en daar snap ik nou ik weer helemaal niets van. Ik ben hartstikke lief voor die kleintjes.

In de polder zijn ze de slootjes aan het uitbaggeren. Was wel nodig hoor, want ze groeiden helemaal dicht. En nu ligt al die lekkere zwarte stinkdrab op de kant en daar kan je dan zo lekker doorheen rennen en rollen. Gelukkig voor vrouw regende het zo hard dat al die zwarte drab gelijk weer van ons afspoelde . Hoefde ze niet met vieze honden naar huis en helemaal gelukkig voor ons, want anders hadden we onder de douche gemoeten.

Geen opmerkingen: